
Black Friday: Τα εμπορικά καταστήματα παραμένουν κλειστά αλλά οι ηλεκτρονικές αγορές πήραν «φωτιά»
Όπως φαίνεται, η δεύτερη καραντίνα, άλλα επαγγέλματα τα ευνόησε και άλλα τα «τραυμάτισε», ίσως και θανάσιμα. Όσες επιχειρήσεις μπόρεσαν να ανοίξουν ένα «e-shop» για να πουλήσουν τα εμπορεύματά τους διαδικτυακά, βγήκαν κερδισμένοι. Όπως φαίνεται, ο κόσμος έκανε τις ηλεκτρονικές αγορές του, με το παραπάνω!
Η «Black Friday» μετατράπηκε σε «Black Week»
- Ποιος θα έχανε την ευκαιρία να αγοράσει ένα smartphone, έναν υπολογιστή, μια οικιακή συσκευή, ρούχα, υποδήματα κ.ά. σε τιμές που είναι σοκαριστικά χαμηλές;
Η «Black Week» έδωσε μια «ανάσα» στους εμπόρους που εκτός από το φυσικό τους κατάστημα διαθέτουν και ηλεκτρονικό, καθώς ο κόσμος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα των εκπτώσεων, με το παραπάνω. Έτσι, οι επιχειρηματίες μπόρεσαν να πουλήσουν τα εμπορεύματά τους διαδικτυακά, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορέσουν να ανοίξουν ξανά τα φυσικά τους καταστήματα όταν γίνει με το καλό η άρση της καραντίνας.
Τι γίνεται με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δεν μπόρεσαν να ετοιμάσουν ένα «e-shop»
Το εμπόρευμά αυτών των επιχειρήσεων έχει μείνει στα ράφια και στις αποθήκες των φυσικών καταστημάτων, με τους επιχειρηματίες τους να περιμένουν πως και πως να το πουλήσουν με το άνοιγμα της αγοράς.
- Πόσες, όμως, από αυτές τις επιχειρήσεις θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν οικονομικά και δεν θα αναγκαστούν να βάλουν λουκέτο στα μαγαζιά τους;
Πόσοι θα τρέξουν στα μαγαζιά να αγοράσουν είδη ρουχισμού και υπόδησης όταν η αγορά αυτών των προϊόντων έγινε κατά την «Black Week»;
Ο κόσμος, παρά την κακή διάθεση και την οικονομική αβεβαιότητα της εποχής, «ξεχύθηκε» στο διαδίκτυο για να αγοράσει αντικείμενα που του λείπουν ή που θα του χρησιμεύσουν στο μέλλον, γιατί κακά τα ψέματα, οι εκπτώσεις έχουν όφελος στην τσέπη του καθενός μας.
Οι εταιρείες ταχυμεταφορών είναι οι επόμενες κερδισμένες αυτής της συγκυρίας
Οι ηλεκτρονικές μας παραγγελίες, φτάνουν πρώτα στις αποθήκες των ταχυμεταφορών και ύστερα γίνεται η διανομή τους. Τελευταία, οι εταιρείες ταχυμεταφορών αντιμετωπίζουν μεγάλη δυσκολία να εξυπηρετήσουν άμεσα τους πελάτες, εξαιτίας της μεγάλης ποσότητας δεμάτων που έχουν προς παράδοση. Γι’ αυτό, όσοι έχετε παραγγείλει κάποιο προϊόν αυτή την εβδομάδα διαδικτυακά, εξοπλιστείτε με υπομονή και κατανόηση.
Η Black Week 2020 στην Ελλάδα απέδειξε ότι ο Έλληνας καταναλωτής είναι εξοικειωμένος με τις ηλεκτρονικές αγορές
Είναι γεγονός ότι οι ηλεκτρονικές αγορές αποτελούν ένα πολύ εύκολο μέσο αγοράς προϊόντων από πλευράς καταναλωτών. Ας μην ξεχνάμε ότι όσοι επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους διαδικτυακά, έχουν πρόσβαση στην παγκόσμια ηλεκτρονική αγορά, κάτι που κάνει επιτακτική την ανάγκη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να εκσυγχρονιστούν και να εφαρμόσουν, όσο το δυνατόν ταχύτερα, τη νέα τάση που λέγεται «ηλεκτρονική αγορά». Κανένας επιχειρηματίας δεν πρέπει να κλείσει τα μάτια του στην τεράστια ανταπόκριση των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Ο καταναλωτής, ακόμα και μέσα στο σπίτι του να είναι κλεισμένος για μέρες… δεν παύει να αδράττει την ευκαιρία και να κάνει τις αγορές του διαδικτυακά.
Εσείς εκμεταλλευτήκατε τις εκπτώσεις της «Black Week»; Αν ναι, μοιραστείτε μαζί μας στα σχόλια τί αγοράσατε!
Σύνταξη & Επιμέλεια: Νάνσυ Αβραμοπούλου