Τρίτη , Δεκέμβριος 10 2019
Αρχική / Εκπαίδευση / Book Corner / Ένα βιβλίο για μια πιο ενσυνείδητη και φωτεινή ζωή
Ένα βιβλίο για πώς να έχουμε στη ζωή μας ενσυνείδηση.

Ένα βιβλίο για μια πιο ενσυνείδητη και φωτεινή ζωή

PenΣτους σύγχρονους τρελούς ρυθμούς που βιώνουμε το να ζούμε με ενσυνείδηση είναι κάτι σωτήριο. Κλεινόμαστε στις σκέψεις μας και χάνουμε τη ζωή που εκτυλίσσεται μπροστά μας. Πόσο πιο όμορφα, όμως, γίνονται όλα όταν σκεφτόμαστε λιγότερο και αισθανόμαστε περισσότερο.

Το βιβλίο «πώς να έχεις ενσυνείδηση» της Άννα Μπαρνς κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός και είναι πηγή έμπνευσης για μια πιο ενσυνείδητη, γεμάτη ζωή.

Ένα βιβλίο με συμβουλές, ρητά και δραστηριότητες που μας εφοδιάζει με την αισιοδοξία που χρειαζόμαστε για να αντιμετωπίσουμε κάθε πρόκληση.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές και ρητά που εύχομαι να φωτίσουν και την δική σας μέρα.

«Άκουσε την καρδιά σου και εμπιστεύσου τα ένστικτά σου.»

«Η ζωή συμβαίνει. Άφησε την να συμβεί.»

«Τα πάντα συμβαίνουν για κάποιο λόγο.»

«Με το να είσαι ευτυχισμένος αυτή τη στιγμή δημιουργείς περισσότερη ευτυχία.»

«Είσαι ακριβώς όπου χρειάζεται να είσαι.»

«Όπως τα σύννεφα όλα βρίσκονται σε μια διαδικασία αλλαγής.»

Διαλογισμός.

Η πρακτική του διαλογισμού δεν έχει να κάνει με το να απορρίψουμε τον εαυτό μας ή να γίνουμε κάτι καλύτερο. Έχει να κάνει με το να προσεγγίσουμε φιλικά με αυτό που είμαστε ήδη.

«Δήλωσε το, πίστεψε το.»

Οι δηλώσεις είναι σιωπηλές υπενθυμίσεις που επαναλαμβάνεις στον εαυτό σου. Μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμες αν βρίσκεσαι κολλημένος σε αρνητικές σκέψεις. Διάλεξε μια δήλωση που έχει σημασία για εσένα, όπως: «όλα όσα συμβαίνουν τώρα συμβαίνουν για το τελικό δικό μου καλό’’, ή ‘’ τα έχω καλά με τον κόσμο».

«Είναι καλό να έχεις ένα στόχο στο μυαλό σου, αλλά στο τέλος αυτό που μετράει είναι το πώς ταξιδεύεις.»

Παιδική απορία.

Τα μικρά παιδιά είναι περίεργα όλη την ώρα. Βλέπουν τη μαγεία στα καθημερινά πράγματα. Μας μαθαίνουν πώς να κάνουμε μια παύση και να κοιτάζουμε ξανά με έκπληξη, ό, τι βρίσκεται μπροστά μας. Άρχισε να βλέπεις τον κόσμο μέσα από τα μάτια ενός παιδιού και δες πως θα φωτίσει η μέρα σου.

«Να είσαι ευγνώμων.»

Είναι εύκολο να παρασύρεσαι  από τις αρνητικές σκέψεις και να παραβλέπεις ότι είναι πραγματικά σημαντικό. Ένας τρόπος για να είσαι πιο θετικός στη ζωή σου είναι το να είσαι  ευγνώμων. Όσοι έχουν ισχυρή αίσθηση ευγνωμοσύνης είναι πιο ευτυχισμένοι και υγιείς από αυτούς που δεν την έχουν.

Είναι σημαντικό να βρίσκεις χρόνο να εκτιμάς όλα τα πράγματα που συνήθως θεωρείς σαν δεδομένα. Να είσαι ευγνώμων για το σώμα σου και για τα πράγματα που είναι ικανό να κάνει- για τα χέρια, που σου επιτρέπουν να κάνεις τόσα, για τα πόδια, που σε πηγαίνουν σε τόσα μέρη, για τα μάτια που βλέπουν την ομορφιά στον κόσμο, και για την καρδιά και τους πνεύμονες που λειτουργούν συνεχώς για να επιβιώνεις. Πρόκειται για μια πολύ πιο υγιή προσέγγιση από το να επικεντρώνεσαι στα μέρη του σώματός σου που δεν σου αρέσουν ή που είναι λιγότερο τέλεια, κατά τη γνώμη σου.

Πέρασε λίγο χρόνο κάθε μέρα συλλογιζόμενος τα πράγματα για οποία είσαι ευγνώμων… την υγεία σου, τους αγαπημένους σου, τον σκύλο σου, τον ήχο του γέλιου ή μια όμορφη καλοκαιρινή μέρα.

«Πιες το τσάι σου αργά και ευλαβικά, σαν να είναι ο άξονας πάνω στον οποίο περιστρέφεται η γη.

Θεραπεία χρωμάτων.»

Κοίταξε γύρω σου και επικεντρώσου στα χρώματα που βλέπεις. Άφησε τα μάτια σου να περιπλανιούνται καθώς θα αφομοιώνεις τις αποχρώσεις του μοβ ηλιοβασιλέματος, της κίτρινης κολοκύθας, του κατακόκκινου βατόμουρου ή της γκρίζας θάλασσας.

«Σταμάτησε και μύρισε τα τριαντάφυλλα.»

Το να συντονίζεσαι με τις αισθήσεις σου μπορεί να σε βοηθήσει να απολαύσεις την παρούσα στιγμή. Απόλαυσε την αίσθηση της όσφρησης- το βρεγμένο χώμα, το φρεσκοψημένο ψωμί, τα φρέσκα φρούτα ή τον καπνό του μπάρμπεκιου. Το να κλείνεις τα μάτια σου μπορεί μερικές φορές να βοηθήσει να αυξηθεί η εκτίμηση σου.

«Ο στόχος της ζωής σου είναι να την απολαμβάνεις.»

 

Σύνταξη: Γεωργία Μαυρίδου

Like us onFacebook& Follow us on Instagram

Περί Γεωργία Μαυρίδου

Γεωργία Μαυρίδου

Δείτε Επίσης

Τι να πεις στον εαυτό σου όταν βιώνεις συναισθηματικό πόνο

Τι να πεις στον εαυτό σου όταν βιώνεις συναισθηματικό πόνο

Το κλειδί για την διαχείριση του πόνου μας, βρίσκεται στον τρόπο που μιλάμε στον εαυτό …