Τετάρτη , Οκτώβριος 24 2018
Αρχική / Κοινωνικά / Παράξενα / Η NASA ανακάλυψε ότι το DNA του ανθρώπου αλλάζει! [ΕΙΚΟΝΕΣ]
Αλλάζει το DNA ενός αστροναύτη;

Η NASA ανακάλυψε ότι το DNA του ανθρώπου αλλάζει! [ΕΙΚΟΝΕΣ]

Pen Πρόσφατα, η NASA έκανε μια μελέτη πάνω στον Αμερικανό αστροναύτη Σκοτ Κέλι και τον δίδυμο αδερφό του, Μαρκ επιδιώκοντας να ανακαλύψει, τί συμβαίνει στον οργανισμό ενός ανθρώπου μετά την ενός έτους παραμονή του στο διάστημα.

NASA astronaut scott kelly

Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι εντυπωσιακά καθώς, όπως διαπιστώθηκε, το DNA του ανθρώπου μπορεί να αλλάξει αν παραμείνει στο διάστημα για ένα χρόνο.

Ο Σκοτ έμεινε συνολικά 520 ημέρες στον διεθνή διαστημικό σταθμό, ενώ ο αδερφός του, που είναι και αυτός αστροναύτη, το διάστημα αυτό βρισκόταν στη Γη.

Οι ερευνητές της αμερικανικής διαστημικής υπηρεσίας ανακάλυψαν πως το DNA του Σκοτ υπέστη αλλαγές κατά 7%, ενώ τα περισσότερα γονίδιά του επέστρεψαν στα γήινα επίπεδά τους εντός έξι μηνών από την επιστροφή του στη Γη.

Οι διαφορές παρατηρούνται μεταξύ άλλων στην λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και του αμφιβληστροειδούς του.

Οι ερευνητές συνδέουν τις αλλαγές αυτές με τις «παρενέργειες» που έχει ένα διαστημικό ταξίδι, όπως είναι:

1. το άγχος, λόγω της έλλειψης οξυγόνου,
  2. η αυξημένη φλεγμονή και
  3. οι έντονες μετατοπίσεις των θρεπτικών ουσιών που επηρεάζουν τα γονίδια.

Ο Σκοτ και ο Μαρκ, αν και δίδυμα αδέρφια δεν είναι πλέον πανομοιότυποι γενετικά!

Περί Nancy Avramopoulou

Nancy Avramopoulou
Είμαι δημοσιογράφος και το μόνο που ξέρω να κάνω καλά είναι να εκφράζω με λέξεις κάθε μου σκέψη. Ανέκαθεν μου άρεσε να παρατηρώ τους ανθρώπους και να μαθαίνω μέσα από τα βιώματά τους. Το Νancy’s Βlog δημιουργήθηκε από την έντονη επιθυμία μου να μοιραστώ τους προβληματισμούς μου και τις σκέψεις μου πάνω σε κοινωνικά- καθημερινά θέματα που ζούμε όλοι μας. Αγαπώ τους απλούς ανθρώπους, φρικάρω με τους δήθεν, αποστρέφομαι τους μίζερους και ενθουσιάζομαι με την εσωτερική ομορφιά που ευτυχώς έχουν πολλοί μέσα τους.

Δείτε Επίσης