Παρασκευή , Δεκέμβριος 14 2018
Αρχική / Art & Beauty / Η Ελένη Μενεγάκη, η ρόζ κορδέλα και η ιστορία της.
Ελένη Μενεγάκη, ροζ κορδέλα

Η Ελένη Μενεγάκη, η ρόζ κορδέλα και η ιστορία της.

Pen Όταν μιλάμε για Ελληνίδες γυναίκες ένα είναι σίγουρο, ότι κατευθείαν το μυαλό μας θα πάει στην Ελένη Μενεγάκη. Τόσα χρόνια κοντά στον γυναικείο πληθυσμό μέσα από τις εκπομπές της, έχει ταυτιστεί η εικόνα της με τον γυναικείο πληθυσμό.

Έργο φτιαγμένο με καλλυντικά.

Κάθε χρόνο, λοιπόν, η Ελένη Μενεγάκη συμμετέχει στην εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού που διοργανώνει η «ESTEE LAUDER», προωθώντας ένα συλλεκτικό βραχιόλι σχεδιασμένο από τον Δούκα Χατζηδούκα.

Το γνωστό πλέον σε όλες μας ροζ βραχιόλι, κυκλοφορεί κάθε χρόνο σε διαφορετικό σχέδιο, αλλά η βασική ιδέα είναι η ίδια. Υπάρχει πάντα το ροζ χρώμα, το οποίο έχει η κορδέλα ευαισθητοποίησης που αντιπροσωπεύει τον καρκίνο του μαστού. Το φετινό βραχιόλι αποτελείται από μέταλλο και δέρμα. Έχει έντονες ανάγλυφες ραβδώσεις και κάνει αναφορά στην Δωρικότητα, στην Λιτότητα, αλλά και στην διαχρονικότητα «των αρχαίων μνημείων.»

Πως, όμως, καθιερώθηκε το ροζ χρώμα στην κορδέλα ευαισθητοποίησης του καρκίνου του μαστού?

Η ιστορία της ξεκινά στα τέλη της δεκαετίας του ’80 αρχές ’90 στις Η.Π.Α. Το 1985 η Αμερικάνικη Αντικαρκινική εταιρεία και η πολυεθνική φαρμακευτική «Astra Zeneca» σκέφτηκαν να καθιερώσουν ένα μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού. Το 1992 οι New York Times την χαρακτήρισαν ως χρονιά της κορδέλας, γιατί υπήρχε η κόκκινη κορδέλα για το Aids. Το φθινόπωρο του 1991, το ίδρυμα Sysan G.Komen στη Νέα Υόρκη μοιράζει ροζ κορδέλες σε όλους τους συμμετέχοντες στον αγώνα δρόμου «RACE FOR THE CURE» (τρέξτε για την θεραπεία του μαστού).

Στις αρχές του 1992 η αρχισυντάκτρια του περιοδικού Self, Alexandra Penny, επηρεασμένη από το κίνημα με τις κορδέλες, σκέφτηκε να συνοδεύσει το επετειακό τεύχος με μια ροζ κορδέλα. Την είχε προλάβει, όμως, μια άλλη γυναίκα, η Charlotte Haley, η οικογένεια της οποίας υπέφερε αρκετά από τον καρκίνο του μαστού, φτιάχνοντας μια σομον κορδέλα.

Η εταιρεία Estee Lauder κάθε χρόνο βγάζει τον Νο1 ορό προσώπου της, Advanced Night Repair with Pink Ribbon Keychain σε ροζ συλλεκτικό μπουκαλακί, με σκοπό την επιπλέον ενίσχυση της ενημέρωσης και πρόληψης του καρκίνου του μαστού. 

 

Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ!

Καλό μήνα, καλή εβδομάδα και καλή αρχή φίλες μου. Κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας, κλείστε ένα ραντεβού με τον γιατρό σας, σήμερα κιόλας. Σαν να κανονίζατε ένα καφεδάκι, τόσο απλά!

 

Σύνταξη: Ιωάννα Μαργέλη (Beauty Editor & Fashion Illustrator with Beauty Products)

Follow @makeup_illustrations

Επιμέλεια: Νάνσυ Αβραμοπούλου

Follow & Like Nancy’s Blog & @nancysblogspot

Περί Ιωάννα Μαργέλη

Ιωάννα Μαργέλη
Η τέχνη είναι διαχρονική και μέσα από αυτή χρησιμοποιώντας τα καλλυντικά τα οποία αντιπροσωπεύουν το εφήμερο, φτιάχνω έργα τέχνης. Η δημιουργία αυτής της στήλης, έχει ως απώτερο σκοπό κάθε εβδομάδα να σας παρουσιάζω καινούργια προϊόντα ομορφιάς, να φτιάχνουμε ωραία έργα και να ανταλλάσσουμε απόψεις γύρω από την ομορφιά και την τέχνη. Είμαι η Μαργέλη Ιωάννα, Beauty Editor and Fashion Illustrator with Beauty Products. @makeup_illustrations #drawingwithbeautyproducts

Δείτε Επίσης

Βιταμίνη C για το πρόσωπο

Η φιλοσοφία της Kiehl’s για τη βιταμίνη C σε ένα προϊόν ομορφιάς.

Πόσο ωραίο είναι, όταν μια ολόκληρη εταιρεία στηρίζει την φιλοσοφία της στο να κάνει καλό …