Δευτέρα , Απρίλιος 22 2019
Αρχική / Cinema Corner / Πάμε σινεμά; Τα καλύτερα φιλμ της νέας εβδομάδας!

Πάμε σινεμά; Τα καλύτερα φιλμ της νέας εβδομάδας!

PenΗ εβδομάδα είναι προ των πυλών και σαν όαση στη ρουτίνα της μοιάζει το να βουτήξουμε στα αναπαυτικά καθίσματα του σινεμά και να παρακολουθήσουμε ταινίες τρώγοντας βουτυράτα ποπ-κορν. Οι επιλογές μας είναι πολλές μιας και οι ταινίες που είναι ήδη στις αίθουσες προσφέρουν ποικιλία και ικανοποιούν όλα τα γούστα!

Ξεκινάμε;

κολαζ

«Κωδικός Κολίμπρι»:

Δύο ξαδέρφια από τη Νέα Υόρκη, ο Βίνσεντ (Τζέσι Άιζενμπεργκ) και ο Άντον (Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ) δραστηριοποιούνται στις διεθνείς αγορές και ονειρεύονται να φτιάξουν μια οπτική ίνα από το Κάνσας μέχρι το Νιου Τζέρσι που θα τους προσφέρει εκατομμύρια. Σε αυτό θα τους εμποδίσει η Εύα Τόρες, μια παρανοϊκή επενδύτρια και πρώην εργοδότριά τους!

Ο Βίνσεντ και ο Άντον, όμως, είναι αποφασισμένοι να διασχίσουν την Αμερική για να βρουν τη λύτρωση, όχι μέσω χρημάτων, αλλά μέσω της οικογένειας και της επανασύνδεσής τους με τη γη. Σε σκηνοθεσία του Κιμ Νγκουγέν, ο οποίος το 2013 προτάθηκε για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας για την «Μάγισσα του πολέμου».

«Ντάμπο»:

Από την Disney και τον σκηνοθέτη Τιμ Μπέρτον, η νέα ταινία «Ντάμπο», εξελίσσει την πολυαγαπημένη κλασική ιστορία κινουμένων σχεδίων, του 1941 στην οποία η διαφορετικότητα έχει την τιμητική της. Ο ιδιοκτήτης του τσίρκου Μαξ Μέντιτσι (Ντάνι Ντε Βίτο) επιστρατεύει τον Χόλτ Φάριερ (Κόλιν Φάρελ), πρώην αστέρι του τσίρκου και τα παιδιά του, για να φροντίσουν ένα νεογέννητο ελεφαντάκι με τεράστια αυτιά.

Το τσίρκο παρακμάζει, όταν όμως τα παιδιά ανακαλύπτουν ότι ο Ντάμπο μπορεί να πετάξει, αρχίζει να ξαναζεί τις παλιές του δόξες. Ταυτόχρονα, ένας αδίστακτος επιχειρηματίας και μια ακροβάτισσα επιδιώκουν να κάνουν τον Ντάμπο σταρ του τσίρκου. Η ταινία υμνεί την οικογένεια καθώς υπενθυμίζει σε μικρούς και μεγάλους ότι με τα όνειρα μπορούμε ακόμη και να πετάμε!

«Στιγμιαία Οικογένεια»:

Ο Σον Άντερς σκηνοθετεί την καινούργια του αυτοβιογραφική ταινία. Ο ίδιος και η γυναίκα του όντας σε προχωρημένη ηλικία για να αποκτήσουν παιδιά, σκέφτηκαν πως θα «κέρδιζαν χρόνο» εάν υιοθετούσαν ένα παιδί που θα ήταν ήδη πέντε ετών. Όταν το βρήκαν ανακάλυψαν πως είχε και δύο μεγαλύτερα αδέρφια κι έτσι αποφάσισαν να τα υιοθετήσουν όλα. Έτσι ακριβώς και οι πρωταγωνιστές της ταινίας, ο Πιτ (Μαρκ Γουόλμπεργκ) και η Έλι (Ρόουζ Μπερν) αποφασίζουν να κάνουν οικογένεια μέσα από την υιοθεσία. Όταν θα γνωρίσουν τρία αδέρφια, θα διαπιστώσουν ότι από εκεί που δεν είχαν κανένα παιδί θα βρεθούν ξαφνικά με τρία. Ο Πιτ και η Έλι θα προσπαθήσουν να μάθουν έτσι τα κατατόπια του να είσαι γονιός με ξεκαρδιστικό τρόπο.

«Ο Άγγελος»:

O Carlitos είναι ένα νεαρό αγόρι με γλυκό πρόσωπο και ξανθές μπούκλες. Από μικρός ζήλευε τα πράγματα των άλλων, αλλά στην εφηβεία του η πραγματική του φύση να γίνει κλέφτης εκδηλώνεται. Όταν συναντά στο καινούργιο του σχολείο τον Ramon, ο Carlitos γοητεύεται και κάνει ό,τι μπορεί για να του τραβήξει την προσοχή. Μαζί θα ξεκινήσουν ένα ταξίδι εγκλημάτων. Τελικά, ο Carlitos συλλαμβάνεται. Ο τύπος του δίνει το προσωνύμιο «Άγγελος του Θανάτου». Στον Carlitos αποδίδονται πάνω από σαράντα κλοπές και έντεκα δολοφονίες. Σήμερα όμως, μετά από 45 χρόνια χρόνια εγκλεισμού, θεωρείται ο πιο μακροχρόνιος κρατούμενος εγκληματίας στην ιστορία της Αργεντινής. Η ταινία βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα και τοποθετείται στο Μπουένος Άιρες του 1971.

«Τα δυο πρόσωπα του νόμου»:

Δύο σκληροί και παλαιάς κοπής αστυνομικοί (ο βραβευμένος με δύο Όσκαρ Μελ Γκίμπσον) και ο ευέξαπτος συνεργάτης του (Βινς Βον) τίθενται σε διαθεσιμότητα άνευ αποδοχών. Όταν ένα βίντεο που δείχνει τη σκληρή μέθοδο σύλληψης που ακολουθούν για να συλλάβουν έναν διακινητή ναρκωτικών, διαρρέει στο διαδίκτυο. Με λίγα χρήματα, οι απογοητευμένοι αστυνομικοί βουτάνε στον εγκληματικό κόσμο όπου θα βρουν πολλά περισσότερα από όσα περίμεναν.

Σκηνοθεσία: Κρεγκ Ζάλερ.

«Εμείς»:

Η ταινία μας μεταφέρει στο 1986  στην παραλία Σάντα Κρουζ της Καλιφόρνια. Η βραβευμένη με Όσκαρ Λουπίτα Νιόνγκο υποδύεται την Αδελαϊδα που χάνεται ένα βράδυ σε ένα σπίτι με καθρέφτες ενός λούνα παρκ. Η γυναίκα θα επιστρέψει εκεί μετά από δεκαετίες μαζί με τον σύζυγο, τα δύο τους παιδιά και ένα φιλικό ζευγάρι, για ένα ρομαντικό καλοκαίρι. Κυνηγημένη από μια ανάμνηση του παρελθόντος και βιώνοντας μια σειρά από μυστηριώδεις συμπτώσεις, η Αδελαΐδα (Λουπίτα Νιόνγκο) νιώθει την παράνοιά της να φτάνει σε ακραία επίπεδα. Καθώς όλο και περισσότερο αισθάνεται και πιστεύει ότι κάτι κακό θα συμβεί στην οικογένειά της. Όταν πέφτει το σκοτάδι, οι Γουίλσον ανακαλύπτουν τις μορφές τεσσάρων Αφροαμερικανών με κόκκινες φόρμες που έχουν εισβάλλει στο σπίτι τους και αποτελούν στην ουσία μια διαφορετική μορφή του εαυτού τους.

Η ταινία σε σκηνοθεσία του Τζόρνταν Πιλ κάνει αναφορές σε μια διχασμένη Αμερική.

«Επίθεση στη Βομβάη»:

Ο ελληνικής καταγωγής Αυστραλός βραβευμένος Άντονι Μάρας σκηνοθετεί ένα τρομοκρατικό θρίλερ που βασίζεται σε αληθινά περιστατικά. Μεταφερόμαστε στη Βομβάη, το Νοέμβριο του 2008, όπου η πόλη δέχεται τρομοκρατικές επιθέσεις από μία ομάδα Τζιχαντιστών. Η αληθινή ιστορία των θυμάτων και των επιζώντων από την εισβολή των τεσσάρων φανατικών ισλαμιστών στο «Taj Mahal Palace» εκτυλίσσεται στη μεγάλη οθόνη.

«Ο καθηγητής και ο τρελός»:

Το ομώνυμο διεθνές μπεστ-σέλερ του Σάιμον Γουίντσεστερ μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη από τον σκηνοθέτη Φαρχάντ Σαφίνια και εμείς μέσα από την ταινία μεταφερόμαστε στο Λονδίνο του 19ου αιώνα. Το 1872  ο φιλόλογος Τζέιμς Μάρεϊ (ο βραβευμένος με Όσκαρ Μελ Γκίμπσον) δουλεύει πυρετωδώς για να συγκεντρώσει ορισμούς της αγγλικής γλώσσας για την πρώτη έκδοση του Λεξικού της Οξφόρδης. Πιεσμένος από τον τεράστιο όγκο των λημμάτων, στέκεται πολύτιμη η αρωγή του γιατρού, τρόφιμου σε άσυλο φρενοκομείου Γουίλιαμ Μάινορ (επίσης βραβευμένος με Όσκαρ, Σον Πεν).

 

 

Σύνταξη: Αγαθή Σταθοπούλου

Επιμέλεια: Χαρά Παναγιωτακοπούλου

Like us on Facebook & Follow us on Instagram

Περί Αγαθή Σταθοπούλου

Αγαθή Σταθοπούλου

Δείτε Επίσης

Η Αιώνια Λιακάδα ενός καθαρού μυαλού.

Η «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού» παραμένει καίρια, διαχρονική και αγαπημένη

Δεκαπέντε χρόνια συμπληρώθηκαν από την πρώτη της προβολή, αλλά δεν χρειάζονται επέτειοι και αφορμές για …