Παρασκευή , 20 Μαΐου 2022
Αρχική / Υγεία / Επιστήμονες μετέτρεψαν τα κύτταρα του καρκίνου του μαστού σε λίπος
Επιστήμονες μετέτρεψαν τα κύτταρα του καρκίνου του μαστού σε λίπος

PenΟι ερευνητές μπόρεσαν να προσδώσουν ανθρώπινα κύτταρα καρκίνου του μαστού για να μετατραπούν σε λιπώδη κύτταρα σε μια νέα μελέτη απόδειξης μελέτης σε ποντίκια.

Για να επιτύχει αυτό το κατόρθωμα, η ομάδα εκμεταλλεύτηκε μια περίεργη οδό που έχουν τα μεταστατικά καρκινικά κύτταρα.

Τα αποτελέσματά τους είναι μόνο ένα πρώτο βήμα, αλλά είναι μια πραγματικά πολλά υποσχόμενη προσέγγιση.

Οι ερευνητές πήραν ποντίκια εμφυτευμένα με μια επιθετική μορφή ανθρώπινου καρκίνου του μαστού και τα έκαναν θεραπεία με ένα διαβητικό φάρμακο που ονομάζεται ροσιγλιταζόνη και μια θεραπεία καρκίνου που ονομάζεται τραμετινίμπη.

Χάρη σε αυτά τα φάρμακα, όταν τα καρκινικά κύτταρα χρησιμοποίησαν μία από τις οδούς μετάβασης, αντί να εξαπλωθούν, άλλαξαν από καρκινικά σε λιπώδη κύτταρα – μια διαδικασία που ονομάζεται αδιπογένεση.

«Τα μοντέλα που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτή τη μελέτη επέτρεψαν την αξιολόγηση της διάδοσης της αδιπογένεσης των καρκινικών κυττάρων στο άμεσο περιβάλλον του όγκου», γράφει η ομάδα στη δημοσίευσή τους τον Ιανουάριο του 2019.

«Τα κύτταρα του καρκίνου του μαστού που υποβλήθηκαν σε EMT όχι μόνο διαφοροποιήθηκαν σε λιπώδη κύτταρα, αλλά επίσης σταμάτησαν εντελώς να πολλαπλασιάζονται», δήλωσε ο Gerhard Christofori, βιοχημικός στο Πανεπιστήμιο της Βασιλείας στην Ελβετία.

Εν τω μεταξύ, η ομάδα διερευνά εάν η θεραπεία αυτή θα συνεργαστεί με τη χημειοθεραπεία και αν θα εφαρμοζόταν σε άλλους τύπους καρκίνου.

«Στο μέλλον, αυτή η καινοτόμος θεραπευτική προσέγγιση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με τη συμβατική χημειοθεραπεία για να καταστείλει τόσο την πρωτογενή ανάπτυξη του όγκου όσο και το σχηματισμό θανατηφόρων μεταστάσεων», εξηγεί ο Christofori στο Press Association.

Η έρευνα έχει δημοσιευθεί στο Cancer Cell.

Πηγή:pronews.gr

Like us on Facebook & follow us on Instagram

Περί Nancy Avramopoulou

Είμαι δημοσιογράφος και το μόνο που ξέρω να κάνω καλά είναι να εκφράζω με λέξεις κάθε μου σκέψη. Ανέκαθεν μου άρεσε να παρατηρώ τους ανθρώπους και να μαθαίνω μέσα από τα βιώματά τους. Το Νancy’s Βlog δημιουργήθηκε από την έντονη επιθυμία μου να μοιραστώ τους προβληματισμούς μου και τις σκέψεις μου πάνω σε κοινωνικά- καθημερινά θέματα που ζούμε όλοι μας. Αγαπώ τους απλούς ανθρώπους, φρικάρω με τους δήθεν, αποστρέφομαι τους μίζερους και ενθουσιάζομαι με την εσωτερική ομορφιά που ευτυχώς έχουν πολλοί μέσα τους.

Δείτε Επίσης