Τετάρτη , Σεπτέμβριος 19 2018
Αρχική / Υγεία / Γιατί δεν πρέπει να καταναλώνει λευκή ζάχαρη ένα παιδί;
Λευκή ζάχαρη και παιδί!

Γιατί δεν πρέπει να καταναλώνει λευκή ζάχαρη ένα παιδί;

PenΗ λευκή ζάχαρη είναι μια γλυκιά ουσία, την οποία λατρεύουν μικροί και μεγάλοι. Η λευκή ζάχαρη, όμως, δεν προσφέρει τίποτα καλό στον οργανισμό. Ιδίως, στις παιδικές ηλικίες, καλό θα ήταν να αποφεύγεται. Προτού δώσετε ξανά λευκή ζάχαρη στα παιδιά σας, διαβάστε προσεκτικά σε τί βλάπτει τον οργανισμό.

Τα παιδιά, στην καθημερινότητά τους προσλαμβάνουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης. Αυτό συμβαίνει διότι, όλες σχεδόν οι τροφές περιέχουν ζάχαρη. Οι γονείς, πρέπει να γίνουν ευσυνείδητοι στα θέματα διατροφής των παιδιών τους, που επηρεάζουν την υγεία και την σωστή ανάπτυξή τους.

Πώς βλάπτει η ζάχαρη τον παιδικό οργανισμό;

  • Επιφέρει προβλήματα στο ανοσοποιητικό του σύστημα.
  • Προκαλεί υπερκινητικότητα, διότι τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.
  • Δίνει μόνο «κενές» θερμίδες, χωρίς θρεπτικά συστατικά.
  • Προσφέρει κορεσμένα λίπη.
  • Οι μεγάλες ποσότητες οδηγούν στην παχυσαρκία.
  • Καταστρέφεται το σμάλτο των δοντιών.
  • Μπορεί να προκαλέσει καρδιαγγειακά προβλήματα και την παιδική ηλικία.

Με τί να αντικαταστήσετε τη λευκή ζάχαρη;

Μπορείτε να αντικαταστήσετε την λευκή ζάχαρη με:

  • Στέβια (φυτική γλυκαντική ουσία).
  • Καστανή ζάχαρη.
  • Μαύρη σοκολάτα (υγείας), αντί για την σοκολάτα γάλακτος.
  • Δημητριακά με 5 gr ζάχαρη (ανά μερίδα), το πολύ!
  • Σπιτικά smoothies με γάλα και φρούτα, τα οποία περιέχουν φυσικά σάκχαρα.
  • Μέλι.

Η γλυκιά γεύση είναι αρέσει σε μικρούς και μεγάλους, το ζητούμενο είναι να την γευόμαστε από καλές πηγές σακχάρων. Οι γονείς είναι εκείνοι που θα μάθουν τα παιδιά τους να καταναλώνουν γλυκά με σύνεση και όσο το δυνατόν πιο υγιεινά (στέβια, μαύρη σοκολάτα, φρούτα κ.ά.).

Είναι άλλωστε γνωστό πως, κάθε άνθρωπος ό,τι συνηθίζει να τρώει στην παιδική του ηλικία, τον ακολουθεί και στην ενήλικη ζωή του.

Άρα καλό θα ήταν, για την σωστή εξέλιξη της υγείας του παιδιού, η λευκή ζάχαρη να μην περιλαμβάνεται στο διαιτολόγιο του.

Τέλος, καλό θα ήταν, όταν αγοράζετε κάποιο αναψυκτικό ή κάποιο γλύκισμα στο παιδί σας, να κοιτάζετε το ποσοστό περιεκτικότητας σε ζάχαρη. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε βέβαιοι ότι το παιδί σας δεν καταναλώνει πολλή ζάχαρη.

«Παν μέτρον άριστον!»

 

Σύνταξη & Επιμέλεια: Χαρά Παναγιωτακοπούλου

Πηγές πληροφοριών: www.iatronet.gr, mamamou.com

Follow & Like: Nancy’s Blog

Περί Χαρά Παναγιωτακοπούλου

Χαρά Παναγιωτακοπούλου
Είμαι η Χαρά Παναγιωτακοπούλου, κατάφερα να κάνω ένα μεγάλο μου όνειρο πραγματικότητα, να γίνω παιδαγωγός! Αγαπώ τα ταξίδια και ό ,τι με κάνει να νιώθω ελεύθερη, δημιουργική και ευτυχισμένη.. Ζω με ό,τι γεμίζει την ψυχή μου και με κάνει να είμαι ο εαυτός μου!

Δείτε Επίσης

ιός του δυτικού νείλου και συμπτώματα

Ιός του Δυτικού Νείλου: Μετάδοση, συμπτώματα και μέτρα προστασίας.

Ο ιός του Δυτικού Νείλου εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1937 στην Ουγκάντα, περιοχή στο …